Persoane interesate

marți, 25 noiembrie 2008

L-am auzit pe Domnul Iisus batand la usa inimi mele.


Cand eram mai copil, L-am auzit pe Domnul Iisus batand la usa inimi mele. El bate la usa fiecarei inimi. “Iata Eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa, voi intra la el, voi manca cu el , si el cu Mine.” Apocalips 2:20. “Caci harul lui Dumnezeu, care aduce mantuire pentru toti oamenii, a fost aratat.” Titu 2:11. Ocazia vine la toti, dar numai cei care raspund chemarii harului si invita pe Mantuitorul înauntru, numai aceia gasesc mantuirea.Dar tuturor celor ce L-au primit, adica celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul sa se faca copii ai lui Dumnezeu.” Ioan 1:12. De cate ori am multumit lui Iisus pentru iubirea Sa si harul Sau fara seaman ca mi-a dat taria sa raspund cand El a batut la usa inimii mele!
El este Mantuitorul TuturorIisus este Mantuitorul meu. Nu exista alt Mantuitor.In nimeni altul nu este mantuire; caci nu este sub cer nici un alt Nume dat oamenilor, în care trebuie sa fim mantuiti.” Fapte 4:12. Imi place sa citesc Isaia 53 astfel:El suferintele mele le-a purtat si durerile mele le-a luat asupra Lui, El era strapuns pentru pacatele mele, zdrobit pentru faradelegile mele. Pedeapsa,care-mi da mie pacea, a cazut peste El si prin ranile Lui sunt eu tamaduit. Noi rataceam cu totii ca niste oi, fiecare îsi vedea de drumul lui; dar Domnul a facut sa cada asupra Lui nelegiuirea noastra a tuturor.” Isaia 53:4-6
Iisus a platit totul, Lui Ii datorez totul.
Culoarea rosie a pacatului a disparut,El m-a spalat si m-a albit ca zapada.
Cand stateam pe muntele Golgotei, contempland evenimentele care au avut loc acolo, am prins noi întelesuri ale urateniei pacatului si ale iubirii Lui nemarginite. Ce mare pret a fost platit pentru mantuirea mea si a ta! In tot Universul lui Dumnezeu n-a existat altcineva care putea plati datoria pacatului meu. Banii nu pot plati. Tot aurul din lume nu poate sterge macar unpacat.
Cele mai bune si durabile eforturi ale îngerilor sau oamenilor nu pot ispasi. A fost necesara moartea Celui ce a creat pe om pentru a ma mantui. “Pe Cel ce n-a cunoscut niciun pacat, El L-a facut pacat pentru (mine) noi, ca (eu) noi sa fim neprihanirea lui Dumnezeu în El. 2 Corinteni 5:21.
Ce poate spala pacatele mele?Nimic altceva decat sangele lui Iisus.Ce ma poate face curat în interior?Nimic, decat sangele lui Iisus.
Sa ma ierte Iisus de cele pacatuite de mine.
Fratele Suferintei...

Niciun comentariu: