Persoane interesate

joi, 22 ianuarie 2009

Galileene, intra si la mine... Tu, Sfetnic minunat, Iisus Hristos! Amin.

De la un timp, prin fata casei mele
Trece-un strain nascut din Galileea,
Si-mi cere un pahar cu apa rece,
Ca-i obosit si vine din Iudeea.

“Numele meu este Isus Hristos
Si-as vrea sa intru, de gandesti ca-i bine,
Ca sa vorbim de cerul cel frumos
Sa facem iarasi zilele senine,


*Galileene, intra si la mine,
Ca sa vorbim de cerul cel frumos,
Sa facem iarasi zilele senine,
Tu, Sfetnic minunat, Iisus Hristos! amin.

-Inteleg si simt acum - poate mai adanc si mai mult ca niciodata – ca fara Invierea Mantuitorului n-ar avea sens viata umana, caci nu ar exista speranta ce ne leaga in lantul eternitatii cu Dumnezeu si nici bucuria si fericirea ce o doreste asa de mult sufletul meu si al tau!… Si ar fi lumea aceasta doar un loc trist, cu o goana nebuna-n furtuna, cu agitare fara de sens, cu lupta intre cel mai bogat, ingamfat, egoist, lacom, nemilos, mai tare si cel ce nu are nici o bucurie, caci saracia si boala, nesperanta si neprevazutul, necredinta si nebiruinta l-ar face o epava pe un pamant ce-ar fi fost doar chinul si jalea, boala si moartea, cu un destin, dupa goana desarta si lupta de-o viata, in noaptea cea oarba fara vreo speranta pentru vreo alta dimineata… O, de n-ar fi fost Invierea Vietii, am fi toti oamenii de pe glie o nava-epava, in care cei fara nici o constiinta ce se infrupta din naivitatea si sinceritatea capodoperelor lui Dumnezeu - cum esti tu, cum sunt eu - ar castiga-ntr-o lupta inegala, caci ei doar ar fi aceia ce-ar fi multumiti ca-si traiesc pentru aceasta lume materiala viata lor redusa doar la goana lor nebuna dintr-o viata-n rugina si in spoiala.
Fara Inviere n-ar fi fost infranta moartea si viata ar fi fost doar o frantura de timp cu goana noastra nebuna dupa desertaciunile de pe pamant… Si totul ar fi fost doar un vis, o speranta desarta in ceva ce nu s-ar fi prelungit in eternitate si n-ar fi existat “lumea cealalta” si am fi disparut, morti in ale noastre pacate,sa fie iertate amin.

4 comentarii:

CAZACU GHEORGHE spunea...

Poarta casei mele este deschisa pentru, toti dar, nu sunt vrednic de acoperisul casei sa intrati ca sunt un pacatos. Cu doamne ajuta si va rugam sa lasati un semn de recunostiinta fata de Iisus. Amin

Ingerul tau spunea...

Frate, iubirea de Dumnezeu este insasi calea , este totul. Nu mai este nimic de spus, ce am putea sa spunem despre lumina lumanarii ce arde sub icoana sfanta, luminand-o? Ce mai conteaza cuvintele, ce mai pot spune ele cand inima noastra este plina de aceasta iubire care este chiar viata?
Numai tacerea mai poate adauga ceva...

stefania spunea...

Doamne Ajuta necredintei mele!!!

CAZACU GHEORGHE spunea...

Va multumim Sora Stefania , din cele mai cunoscute Crestine cu frica de Dumnezeu si cu cata Maestrie ati scris cuvintele Frumoase si intelegatoare, Sunteti primita in casa mea oricand si nu sunt vrednic sa vii ,sub acoperisul meu, ca sunt doar un pacatos cazut in drum si doar tu ,Samaritene mai luat la caldura ta Sufleteasca in casa Inimii Tale , Multumesc Domnului si Samariteanului . Amin