Persoane interesate

luni, 14 septembrie 2009

Adevărul despre Masonerie

Recent în întinsurile fără de margini ale internetului, am găsit o pagină, pe care v-o propun spre lectură şi frăţiilor voastre. Al vostru frate şi slujitor al Lui Hristos, pr. Gheorghe Cazacu.

Să învie Dumnezeu şi să se risipească vrăjmaşii lui!

Lucrarea „Francmasoneria între mit şi realitate, Poziţia Bisericii Ortodoxe în legătură cu francmasoneria” am conceput-o ca o notă informativă de mare folos, adresată tuturor creştinilor ortodocşi în legătură cu marele pericol, care vine asupra Bisericii Ortodoxe, din partea forţelor malefice ale francmasoneriei mondiale.

Deşi o mare parte dintre prieteni şi cunoscuţi m-au atenţionat în repetate rânduri să renunţ la scrierea acestei lucrări în favoarea unei alte teme, totuşi nici o secundă nu am renunţat să scriu, ci dimpotrivă cu rugăciunile Sf. Ierarh Spiridon al Trimitundiei, a Sf. Marcul Eugenicul , a Sf. Ierarh Nicolae Făcătorul de Minuni, a Sfinţilor Sfinţiţilor trei ierarhi Grigorie de Dumnezeu Cuvântătorul, a Sf. Vasile cel Mare şi Ioan Gură de Aur, am reuşit să încheg această lucrare, despre diabolica caracatiţă - francmasoneria şi pericolul cel mare, care vine din partea acestor „zidari liberi”, slujitori a lui satan, care de secole sapă cu mare vicleşug la temelia Bisericii lui Hristos.

Dă-mi Doamne să pun început bun...

Lucrarea întreagă o puteţi găsi pe www.despremasonerie.blogspot.com

Niciun comentariu: